follow la me..................follow jgn tak follow

nuffnag

Monday 7 March 2011

keletah

inilah  putera bongsuku....mohd fahmi faiq. keletah,kuat mengusik, menangis,menjerit semuanya ada dalam pakej ankku ini.. semlm dlm perjlnan balik dr melawat kakaknya dr poli kami singgah pray disebuah masjid di sg besar. Biasalah pompuan ni selalu lambat sikit yalah nak lipat telekung, betulkan tudung, mekap( tp masa tu aku tak mekap pun),,,so aku lambat masuk keta, nape mak lambat? tanya ankku.....mak ni lambat mcm ulat gonggok la. sambungya tanpa sempat aku menjawab. selalu aku dgr org kata lambat mcm siput boleh plak dia samakan aku mcm ulat gonggok. lepas tu mula la dia merepak tanya soalan lebih payah dr SPM. Ayah nape kartun dlm tv boleh masuk api dlm mulut tp tak ada apa2 pun...terer. nape kete ayah perlahan sgt, tak cukup power ya....bla2....
.Oh lupa plak nak bagitau umur fahmi ni 5 tahun, eh tk cukup lg 5 tahun bulan okt tahun ni baru cukup 5 tahun. sek tadika kat belakang rumah je. kami panggil dia adik, fahmi atau faiq. bangun pg punya la awal kul 6 dah bangun lepas tu sibuk tanya kul bape nak mandi, dah mandi tanya plak kul bape nak g sek, masuk kul 8.30, sek belakang umah je selalu kul 8.25 baru g. Yang kelakarnya sebab bangun awal sgt lepas, mandi and sarapan lebih kurang kul 8 lebih dia boleh tertidur plak (ikut dia je mana nak landing...depan pintulah , tgh2 ruang tamu,atas sofa) tp alhamdulillah senang nak kejut....semangat nak sek
 tu ada.

No comments:

Post a Comment