follow la me..................follow jgn tak follow

nuffnag

Friday 8 July 2011

NAIK BUS.....SESAK.

Ari ni g rawang hubby antar, ada hal ckit. lepas tu hubby g office ada hal gak. so tinggallah aku kat rawang ngan my son. selesai urusan g shopping ckit beli barang utk my son..ari ni birthdaynya yg ke 18. happy birthday my son...wan mohd farid.hai susahnya nak cari hadiah utk rremaja klau anak masih kecil senang je beli alat tulis dia dah suka sangat...ari2 hadiah tu dikendong ke sana kemari. Ni anak dah besar remaja plak tu....apa hadiah nak bagi. ....buget pun ciput je. pusing sana sini kat parkson....pening2.Akhirnya beli...rahsia. Hadiah utk birthday siputeri no 3 pun belum beli...dia kat asrama birthday 4 julai td so nnti balik dr asrama baru beli hadiah utknya.
Ni yang leceh dan malas ni, kena tunggu bus nak balik umah, alhamdulillah sampai kat bustop bus dah sedia menanti tp pdah penuh tempat duduk so kena berdiri la. Bus ni org dah penuh baru dia jln, kita dlm bus ni kepanasan dan kegeraman.. Aik tambang dah naik? last aku naik rm1 je ni dah naik 50sen...so cuba teka aku kena bayar berapa rm? cubalah teka. salah la jawapan korang aku kena bayar rm3 la.
Malas la citer pjg2 nnti boring plak, so akhirnya sampailah aku kat rumah dgn kepenatan yg teramat sgt.
TAMMAT

No comments:

Post a Comment